GÜNCE: SIK... SIK...

 

©Stephen Maurice Graham

Sık... sık... 

“Başka bir zamanda mı doğmalıydım?” diye kendime soruyorum. 

Çünkü içinde bulunduğum bir dikkat dağınıklığı çağı... 

Bense... tescilli bir HİPERAKTİF!!! 

Görüntü akışının cezalandırıcı devinimi sürekli gözlerimin önünde... 

Sorun aslında o akışın çıkarttığı uğultu; sanki kara bir kartopunun ölümcül bir çığa dönüşürken çıkarttığı gibi derinden... Wovuvuov! 

Bu beynimin derinliklerine kadar benliğimi takip ediyor. 

Bilincimin altına-üstüne tıpkı bir kaneviçe gibi ince ince işliyor... 

Uzun bir süredir yetilerimi körelten bir tek şey var o da gözlerimi sıkıca kapatmak. Ama ciddi ciddi sıkaca kapatmak...


Öyle ki kirpiklerim acıyor... 

Bahsettiğim uğultudan arındığım bu zamanlarda merakla kendime soruyorum. 

Dışarısının daha sessiz olduğu bir zamanda doğsaydım, 

Yine de fotoğrafçı mı olurdum? 

Daha kendinin ve çevresinin farkında bir insan?.. 

Ben adalet mucizelerinin yaşandığı bir dönemde yaşamak isterdim. 

Her şeyin bu kadar yapış yapış olmadığı bir çağda... 

Herkesin her duygu ve tecrübeyi tane tane yaşadığı bir zamanda... 

O devrin anlarını tek tek sabırla belgelemek... 

Fakat şimdi hep yanımda taşıdığım küçük makinam sanki cebimdeki bir yabancı... 

Halbuki bir zamanlar gözümdü o benim... 

H*s*kt*r be!!! 💕

- Karanlık odadan notlar, C.M.P a.ka I.İ.K
Gölge Fanzin, Sayı: 17, Güz '18, Sayfa 31





Yorumlar