PODCAST - YAPAY ZEKA: "Yoksa Teknoloji İtekliyor, İnsanlık Feci Şekilde Tekliyor mu?"


yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
bizlere kutlu olsun!
yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
sizlere mutlu olsun!

eski yıl sona erdi.
yepyeni bir yıl geldi.
bu yıl olsun mutlu bir yıl...
bu yıl olsun hey... hey!


Yeni yılın bu ilk podcastinde bir değişiklik yapmak istedim. Son zamanlarda gündemde olan yapay zeka destekli metinden görsel türeten imaj jeneratörlerine ve makine öğrenimine dair eşim Ayça ile aramızda konuşup, fikir teatilerinde hali hazırda bulunuyorduk. Dedim ki hadi bunu kamuoyuyla paylaşalım. Sağ olsun Ayça beni kırmadı. Sonuçta, eşim konuya dair hazırladığı soruları sordu. Ben de aklımın erdiği ve dilimin döndüğünce bu soruları cevapladım!

MİRATIN PUSLU FOTOĞRAF ATLASI HAKKINDA

Fotoğrafçı Cenk Mirat Pekcanattı'nın fotoğrafa dair sesli düşüncelerini paylaştığı bu podcast, ülke fotoğrafına yepyeni bir soluk getirmeyi ve benzer üretimler için ilham kaynağı olmayı hedefliyor. Fotoğrafın tekniğinden ziyade felsefe, kuram ve etiği üzerine odaklanan bu podcast büyüyünce periyodik olarak yayımlanmayı hayal ediyor.


MİRATIN PUSLU FOTOĞRAF ATLASI PODCAST ARŞİVİ



Yorumlar